1.1 al onze aanbiedingen, overeenkomsten en de uitvoering daarvan worden uitsluitend beheerst
door de onderhavige voorwaarden. Afwijkingen dienen uitdrukkelijk schriftelijk met ons
overeengekomen te worden.
1.2 Onder “de wederpartij” wordt in deze voorwaarden verstaan iedere (rechts) persoon, die met
onze onderneming een overeenkomst heeft afgesloten, respectievelijk wenst af te sluiten, behalve
deze, diens vertegenwoordiger(s) gemachtigde en erfgenamen.
1.3 de toepasselijkheid van de door de wederpartij gehanteerde Algemene Voorwaarden wordt
uitdrukkelijk uitgesloten.
1.4 door het enkel plaatsen van een order en/of de in ontvangstname van de geleverde goederen,
aanvaardt de wederpartij deze voorwaarden en wordt stilzwijgend met de uitsluitende
toepasselijkheid van deze voorwaarden akkoord te zijn gegaan bij eventuele door hem nadere
mondelinge, telefonisch, telegrafisch, per telex, per facsimile, e-mail, social media, whatsapp of op
enige andere opgegeven opdrachten, ongeacht een schriftelijke bevestiging onzerzijds.
2.Aanbiedingen
2.1 alle gedane aanbiedingen blijven gedurende een door ons aan te geven termijn geldig. Bij
gebreke van een dergelijke termijn zijn onze aanbiedingen vrijblijvend.
2.2 alle bij een aanbieding verstrekte prijslijsten, brochures en andere gegevens zijn zo nauwkeurig
mogelijk opgegeven. Deze zijn voor ons slechts bindend indien dit uitdrukkelijk is bevestigd. Wij zijn
niet verplicht detailgegevens te verstrekken tenzij anders overeengekomen.
2.3 Toezending van aanbiedingen en/of andere documentatie verplicht ons niet tot levering c.q.
acceptatie van de order.
2.4 wij behouden ons het recht voor om bestellingen zonder opgaaf van redenen te weigeren, dan
wel bij vooruitbetaling te leveren.
3 Overeenkomst
3.1 behoudens het hierna gestelde komt een overeenkomst met ons eerst dan tot stand nadat wij
een opdracht schriftelijk hebben aanvaard, respectievelijk hebben bevestigd. De opdrachtbevestiging
wordt geacht de overeenkomst juist en volledig weer te geven.
3.2 eventueel later gemaakte aanvullende afspraken of wijzigingen, alsmede (mondelinge) afspraken
en/of toezeggingen door ons personeel of namens ons gedaan door onze verkopers, agenten,
vertegenwoordigers of andere tussenpersonen, binden ons slechts indien door ons schriftelijk zijn
bevestigd.
3.3 voor werkzaamheden waarvoor naar hun aard en omvang geen offerte c.q. opdrachtbevestiging
wordt verzonden, wordt de factuur tevens als opdrachtbevestiging beschouwd, welke ook geacht
wordt de overeenkomst juist en volledig weer te geven.
3.4 elke overeenkomst wordt onzerzijds aangegaan onder opschortende voorwaarde dat wederpartij
– uitsluitend te onzer beoordeling – voldoende kredietwaardig blijkt voor de geldende
overeenkomst.
3.5 wij zijn gerechtigd bij of na het aangaan van de overeenkomst, alvorens ( verder ) te presteren,
van de wederpartij zekerheid te eisen dat zowel aan betaling- als aan de overige verplichtingen
voldaan zal worden.
3.6 wij zijn bevoegd om – indien wij dit noodzakelijk dan wel wenselijk achten – voor een juiste
uitvoering van de overeenkomst anderen in te schakelen waarvan de kosten aan de wederpartij
zullen worden doorberekend conform de verstrekte prijsopgaven. Zo mogelijk en/of nodig zullen wij
hieromtrent met de wederpartij overleg plegen. Voor zover de wederpartij is een natuurlijk persoon
niet handelende in de uitoefening van een beroep of bedrijf, zal voornoemde inschakeling van
derden niet inhouden een volledige overdracht aan die derde van onze verplichtingen in het kader
van de gesloten overeenkomst.
4. Prijzen
4.1 tenzij anders vermeld geschieden alle prijsopgaven onder voorbehoud van prijswijzigingen.
4.2 tenzij anders is vermeld zijn onze prijzen:
-gebaseerd op de tijdens de offerte respectievelijk orderdatum geldende hoogte van inkoopprijzen,
lonen, loonkosten, sociale- en overheidslasten, vrachten, assurantie premies en andere kosten.
-gebaseerd op levering af ons bedrijf, magazijn of andere opslagplaats;
-exclusief btw-invoerrechten, andere belastingen, heffingen en rechten.
- exclusief de kosten van verpakking, in- en uitlading, vervoer en verzekering.
Vermeld in Nederlandse valuta, eventuele koerswijzingen worden doorberekend.
5. Levering en levertijd
5.1 tenzij anders overeengekomen geschiedt levering aan huis/bedrijf van de wederpartij. Als tijdstip
van levering geldt het moment waarop de goederen ons bedrijf of magazijn verlaten. Franco levering
geschiedt alleen indien en voor zover dit door ons, op de factuur of anderszins, wordt aangegeven.
5.2 de wederpartij is verplicht het geleverde c.q. de verpakking terstond bij aflevering op eventuele
tekorten of beschadigingen te controleren, dan wel deze controle uit te voeren na mededeling
onzerzijds dat de goederen ter beschikking van de wederpartij staan.
5.3 eventuele tekorten of beschadigingen van het geleverde en/of de verpakking welke bij aflevering
aanwezig zijn, dient de wederpartij op de afleveringsbon en de vervoersdocumenten te (laten)
vermelden, bij gebreke waarvan de wederpartij geacht wordt hetgeen geleverd is te hebben
goedgekeurd. Alsdan worden reclames dienaangaande niet meer in behandeling genomen.
5.4 wij zijn gerechtigd om te leveren in gedeelten (deelleveranties), welke wij afzonderlijk kunnen
factureren; de wederpartij is dan verplicht te betalen overeenkomstig het bepaalde in artikel 11 van
deze voorwaarden.
5.5 de opgave van de levertijd geschiedt altijd bij benadering, tenzij uitdrukkelijk schriftelijk anders is
overeengekomen.
5.6 wij zijn verplicht om de levertijd zoveel als mogelijk in acht te nemen, doch zijn in geen enkel
opzicht aansprakelijk voor de overschrijding daarvan.
5.7 overschrijding van de levertijd verplicht ons niet tot enige vergoeding en geeft de wederpartij
niet het recht de overeenkomst te annuleren c.q. afname te weigeren. Bij excessieve overschrijding
van de levertijd zullen wij in nader overleg treden met de wederpartij.
5.8 wanneer de goederen na het verstrijken van de leveringstijd door wederpartij niet zijn
afgenomen, staan zij te zijner beschikking opgeslagen, voor diens rekening en risico.
6. transport en risico
6.1 de wijze van transport, verzending, verpakking e.d. wordt, indien geen nadere aanwijzingen door
de wederpartij aan ons is verstrekt, door ons als een goed huisvader en/f koopman bepaald, zonder
dat wij hierover enige aansprakelijkheid dragen. Eventuele specifieke wensen van de wederpartij
inzake het transport, de verzending worden slechts uitgevoerd indien de wederpartij schriftelijk
verklaard heeft de meerdere kosten daarvan te zullen dragen.
6.2 de verzending van goederen geschiedt steeds, ook indien franco levering is overeengekomen,
voor rekening en risico van de wederpartij, zelfs dan wanneer de vervoerder vordert dat op
vrachtbrieven, vervoersadressen de clausule voorkomt dat alle vervoerschaden voor rekening en
risico van de afzender zijn.
7. overmacht
7.1 onder overmacht wordt te dezen verstaan: elke van de wil van partijen onafhankelijke, c.q.
onvoorzienbare omstandigheid waardoor nakoming van de overeenkomst redelijkerwijs door de
wederpartij niet meer van ons kan worden verlangd. Onder overmacht wordt in ieder geval
begrepen; werkstaking, brand,overheidsmaatregelen, waaronder in ieder geval in- en
uitvoerverboden, contingentering en bedrijfsstoringen bij ons c.q. bij onze leveranciers, alsmede
wanprestatie door onze leveranciers waardoor wij onze verplichtingen jegens wederpartij niet (meer)
kunnen nakomen.
7.2 indien naar ons oordeel de overmacht van tijdelijke aard zal zijn, hebben wij het recht de
uitvoering van de overeenkomst zolang op te schorten, totdat de omstandigheden die de overmacht
oplevert zich niet meer voordoet.
7.3 is naar ons oordeel de overmachtsituatie van blijvende aard, dan kunnen partijen een regeling
treffen over de ontbinding van de overeenkomst en de daaraan verbonden gevolgen.
7.4 wij zijn gerechtigd betaling te vorderen van de prestaties die bij de uitvoering van de betreffende
overeenkomst zijn verricht, voordat de overmacht veroorzakende omstandigheden is gebleken.
7.5 wij hebben het recht ons ook op overmacht te beroepen indien de omstandigheid die de
overmacht oplevert intreedt nadat onze prestatie geleverd had moeten zijn.
8. aansprakelijkheid
8.1 behoudens de algemeen geldende regels van openbare orde en goede trouw zijn wij niet
gehouden van schade, van welke aard dan ook direct of indirect, waaronder bedrijfsschade, aan
roerende of onroerend goed, dan wel aan personen, zowel bij de wederpartij als bij derden. In ieder
geval zijn wij niet aansprakelijk voor schade die is ontstaan of veroorzaakt door het gebruik van het
geleverde of door de ongeschiktheid daarvan voor het doel waarvoor de wederpartij het heeft
aangeschaft. Een en ander behoudens, door de wederpartij te bewijzen, opzet of grove schuld van
ons of een van onze ondergeschikten, voor zover de laatste overeenkomstig onze instructies
handelden.
8.2 door het enkel in ontvangst nemen van de geleverde goederen door of namens de wederpartij,
zijn wij gevrijwaard tegen alle eventuele aanspraken van de wederpartij en/of van derden tot
betaling van schadevergoeding, ongeacht of de schade is ontstaan te gevolge samenstelling- of
fabricagefouten, dan wel door enigerlei andere oorzaak.
8.3 deze aansprakelijkheidsbeperking geldt indien en voor zover onze aansprakelijkheid-
assuradeuren geen dekking verlenen ter zake schade toegebracht aan de wederpartij en/of derden.
9 reclames.
9.1 eventuele reclames worden door ons slechts in behandeling genomen indien zij ons –
rechtstreeks – binnen 8 dagen na levering van de betreffende artikelen hebben bereikt, onder
nauwkeurige opgave van de aard en de grond der klachten.
9.2 reclames over facturen dienen eveneens schriftelijk te worden ingediend en wel binnen 8 dagen
na verzenddatum der facturen.
9.3 na het verstrijken van deze termijn wordt de wederpartij geacht het geleverde respectievelijk de
factuur te hebbe goedgekeurd. Alsdan worden reclames niet meer door ons in behandeling
genomen.
9.4 indien de reclame dor ons gegrond wordt bevonden, dan zij wij uitsluitend verplicht de
ondeugdelijke goederen te vervangen zonder dat de wederpartij daarnaast enig recht kan doen
gelden op welke vergoeding dan ook.
9.5 het indienen van een reclame ontslaat de wederpartij nimmer van zijn betaling verplichting ten
opzichte van ons.
9.6 retournering van het geleverde kan slechts geschieden na onze voorafgaande schriftelijke
toestemming, onder de door ons te bepalen voorwaarden. Niet aangemelde goederen worden
zonder enige in kennisstelling geweigerd en derhalve voor rekening afzender verzonden cq niet
aangenomen.
10 eigendomsvoorbehoud.
10.1 alle door ons geleverde goederen blijven, tot het moment van volledige betaling van al hetgeen
de wederpartij, uit hoofde van levering van die goederen en/of andere goederen, alsmede in
verband daarmee door ons verrichte diensten, jegens ons verschuldigd is, hierover tevens begrepen
toekomstige vorderingen uit voormelde hoofde, met inbegrip van rente en kosten ( en in geval van rekening courant wordt geleverd tot op het moment van de vereffening van eventueel ten laste van
de wederpartij komende saldo) ons eigendom .
10.2 in geval van be-, verwerking of vermenging van het geleverde door of bij de wederpartij
verkrijgen wij het eigendomsrecht in het (de) nieuw ontstane goed(eren) en/of met het geleverde
samengestelde goed(eren), c.q. de hoofdzaak en wel voor de waarde van de door ons geleverde
(oorspronkelijke) goederen.
10.3 in geval van niet – betaling van een opvorderbaar bedrag, schorsing van betaling, aanvraag van
surseance, faillissement, onder curatelenstelling, overlijden of liquidatie van zaken van de
wederpartij, zullen wij het recht hebben zonder ingebrekestelling en zonder rechterlijke tussenkomst
de order of het gedeelte daarvan wat nog niet geleverd moet worden te annuleren en het mogelijk
geleverde, doch niet of niet geheel betaalde, als ons eigendom terug te vorderen onder verrekening
van het eventueel reeds betaalde doch onverminderd onze rechten om vergoeding te verlangen voor
eventueel verlies, schade of kosten.
10.4 de goederen kunnen door de wederpartij in het kader van diens normale bedrijfsuitoefening
worden doorverkocht of gebruikt, doch mogen niet in onderpand worden gegeven en evenmin
strekken tot zekerheid voor een vordering van een derde.
10.05 tot zekerheid voor correcte betaling van al onze vorderingen, uit welken hoofde dan ook,
verkrijgen wij bovendien eigendomsrecht tot zekerheid – door het ontstaan der vordering – op alle
goederen die wij aan de wederpartij hebben geleverd en die zich nog onder hem bevinden.
11. Betaling
11.1 tenzij anders overeengekomen dient betaling netto contant bij (af) levering te geschieden
zonder enige korting of schuldvergelijking, of middels storting of overmaking op een door ons
aangewezen bankrekening, uiterlijk 30 dagen na factuurdatum. De op onze bankafschriften
aangegeven valutadag is bepalend en wordt derhalve als betalingsdag aangemerkt.
11.2 iedere betaling van de wederpartij strekt primair ter voldoening van de door hem verschuldigde
interest alsmede van de door ons gemaakte invorderingskosten en/of administratiekosten en
worden daarna in mindering gebracht op de oudste openstaande vordering.
11.3 in gevallen dat de wederpartij:
a. in staat van faillissement wordt verklaard, tot boedelafstand overgaat, een verzoek tot surseance
van betaling indient, dan wel beslag op het geheel of een gedeelte van zijn eigendom wordt gelegd;
b. komt te overlijden of onder curatele wordt gesteld;
c. enige uit kracht de wet of deze condities op hem rustende verplichting niet nakomt;
d. nalaat een factuurbedrag of een gedeelte daarvan binnen de daarvoor gestelde termijn te
voldoen.
Is Cejebo BV gerechtigd en naar keuze van Cejebo BV tot het ophalen van de goederen en hiervoor
een 75% procent regeling toe te passen, dit houdt in dat er voor 25% meer goederen worden
opgehaald dit om de lopende kosten hiervoor te dekken.
12.indien betaling niet binnen de in het vorige artikel vermelde termijn heeft plaatsgevonden, is de
wederpartij van rechtswege in verzuim en vanaf de factuurdatum een rente van 3% per (gedeelte
van een) maand verschuldigd over het nog openstaande bedrag.
12.2 alle te maken gerechtelijke en buitengerechtelijk kosten komen voor rekening van de
wederpartij. De buitengerechtelijke kosten bedragen tenminste € 175.00 en 15% van het, met
inbegrip van vernoemde rente, door de wederpartij verschuldigde bedrag.
13. toepasselijk recht
13.1 op al onze aanbiedingen, overeenkomsten en de uitvoering daarvan is uitsluitend Nederlands
Recht van toepassing.
14. geschillen
14.1 alle geschillen, waaronder begrepen die welke slechts door een partij als zodanig beschouwd
worden, voortvloeiende uit of verband houdende met de overeenkomst waarop deze voorwaarden
zelf en haar uitleg of uitvoering, zowel van feitelijke als juridische aard, zullen worden beslecht door
de, binnen ons vestigingsgebied, bevoegde Burgerlijk Rechter, zulks voor zover de wettelijke
bepalingen dit toestaan.
14.2 het in lid 1 bepaalde laat onverlet ons recht om het geschil voor te leggen aan de volgens de
normale competentieregels bevoegde Burgerlijk Rechter, dan wel voor zover de wederpartij niet is
een natuurpersoon handelend anders dan in de uitoefening van een beroep of bedrijf, te laten
beslechten middels arbitrage of bindend advies.
Wij hechten veel belang aan uw privacy. Wij dragen er daarom zorg voor dat de gegevens die wij
over u te weten komen vertrouwelijk worden behandeld. Daarnaast zorgen wij ervoor dat wij ons
houden aan de geldende privacywetgeving.
In deze privacyverklaring leggen we uit wat we doen met de persoonsgegevens die wij van u
ontvangen.
15.2 Bescherming van de privacy
Cejebo BV hanteert de onderstaande principes en uitgangspunten ten aanzien van het verzamelen en
verwerken van persoonsgegevens en andersoortige data die worden uitgewisseld door het gebruik
van onze software.
15.21. Waar nodig vragen wij u toestemming voor gegevensverwerking, die geeft u door middel van
een actieve handeling op onze website.
15.22. Als we u toestemming vragen doen we dit in begrijpelijke en eenvoudige taal.
15.23. Cejebo BV zal nooit persoonsgegevens voor andere doeleinden gebruiken, op welke manier
dan ook, dan waarvoor zij verkregen zijn.
15.24. Er is op onze website permanent een pagina waarin u deze privacyverklaring kunt lezen en
uw standpunt ten aanzien van het verzamelen van gegevens kunt aanpassen.
15.25. Partners dienen deze privacyverklaring te onderschrijven en uit te voeren.
16. De privacyverklaring van Cejebo BV is in overeenstemming met de voorwaarden en wij
verzamelen en verwerken uw persoonsgegevens: verplichtingen die de AVG ons oplegt.
Verzamelen van gegevens
Cejebo BV verzamelt op verschillende manieren persoonsgegevens. Sommige gegevens worden door
u aangeleverd, andere worden geautomatiseerd verzameld.
Bij een bezoek aan onze website(s)
Bij het aanmaken van een account
Door het gebruik van onze software
Door contact op te nemen met Cejebo BV
Door interactie met ons op social media
Bij een bezoek aan onze website
Als u onze website bezoekt, ongeacht of u uiteindelijk een bestelling plaatst, ontvangen wij via uw
webbrowser persoonsgegevens die in de door ons geplaatste cookies zijn opgenomen. U kunt bij het
bezoeken van onze site kiezen welke cookies u wilt toestaan. Deze cookies worden gebruikt om u te
herkennen bij een volgend bezoek, instellingen op te slaan en de website te verbeteren.
U kunt ervoor kiezen om geen van onze cookies te accepteren. Dit betekent echter mogelijk wel dat
u niet meer van alle onderdelen van de website gebruik kunt maken.
In verband met het afsluiten van een overeenkomst met Cejebo BV worden uw naam en
contactgegevens verwerkt voor onze facturatie en klantenservice.
We verzamelen uw voor- en achternaam, e-mailadres, postadres, telefoonnummer en andere
soortgelijke contactgegevens. Dit heeft tot doel dat we u persoonlijk kunnen benaderen per brief, e-
mail, social media en telefoon.
We verzamelen betalingsgegevens die nodig zijn om uw betaling te verwerken als u aankopen doet,
zoals het nummer van uw betaalinstrument (een rekeningnummer). Deze gegevens zijn pas
noodzakelijk als u een overeenkomst met Cejebo BV aangaat en worden derhalve niet in een andere
context van u gevraagd.
We verzamelen referenties zoals wachtwoorden en soortgelijke beveiligingsinformatie die worden
gebruikt voor authenticatie en toegang tot uw account.
17. Door het gebruik van onze software
We verzamelen de volgende gegevens, wanneer u gebruik maakt van de SnelStart software.
• Demografische gegevens, We verzamelen gegevens over u, zoals uw landeninstelling en
voorkeurstaal. Deze gegevens komen beschikbaar door het gebruik van uw browser en de
land/taalinstellingen die u toepast bij het gebruik van onze producten. Deze worden toegepast om
internationalisering (meertaligheid) van onze producten en diensten mogelijk te maken alsmede te
bepalen hoe getal-formattering wordt toegepast. Als deze gegevens niet beschikbaar zijn, vervalt de
standaardtaal naar Nederlands en is Nederland het ingestelde land.
• Apparaat- en verbruiksgegevens. We verzamelen gegevens over uw apparaat en hoe u uw
apparaat, dan wel besturingssysteem, of browser, of applicatie met onze producten en diensten
interacteert. We verzamelen:
• Gebruiksgegevens van producten.
We verzamelen gegevens over de functies die u gebruikt, de items die u koopt en de webpagina’s die
u bezoekt. Dit doen we om bezoek en belangstelling van onze pagina’s te kunnen meten en deze te
optimaliseren aan de hand van de resulterende statistieken.
17.2 Locatiegegevens. We verzamelen gegevens over uw locatie. De locatiegegevens zijn onder meer
een van uw IP-adres afgeleide locatie of gegevens die met minder precisie aangeven waar u zich
bevindt, zoals op het niveau van een stad of postcode. Het doel van deze gegevensverwerking is het
kunnen beschermen van onze dienstverlening en het toezien op rechtmatig gebruik van onze
producten en diensten zoals vermeld in de overeenkomst.
Wanneer u de hulp van Cejebo BV inroept voor ondersteuning, verzamelen we gegevens over u
andere details die relevant zijn voor het ondersteuningsincident. Het betreft hier gegevens zoals
contact- of authenticatiegegevens, de inhoud van de chatsessies en andere communicatie met de
Cejebo BV - klantenservice, gegevens over de status van het apparaat. Dit is noodzakelijk om tot een
probleemoplossing te kunnen komen en wordt alleen verzameld indien u daarmee instemt.
18. We verzamelen communicatiegegevens zoals afzendergegevens, onderwerp, inhoud en metadata
van e-mailcorrespondentie. We verzamelen tekst of andere inhoud van chatberichten. We
verzamelen berichten die u naar ons verstuurd hebt, zoals feedback en productbeoordelingen die u
geschreven hebt, of vragen aan en informatie die u verschaft hebt in het kader van
klantondersteuning. Wanneer u contact met ons opneemt, met bijvoorbeeld de klantenservice of
onze accountmanagers, kunnen telefoongesprekken of chatsessies met onze medewerkers worden
opgenomen en gemonitord. Het doel van deze gegevensverwerking is het ontwikkelen van een
klantbeeld waardoor onze dienstverlening beter op uw behoeften, vaardigheden en
communicatiewensen is af te stemmen.
We verzamelen uw naam en contactgegevens zodat we u persoonlijk kunnen benaderen en
informeren over de status van uw registratie.
19. Als u ons op social media aanschrijft, noemt of volgt worden de gegevens die op het
desbetreffende platform in uw profiel heeft opgenomen voor ons inzichtelijk. Deze gegevens
gebruiken we om u via datzelfde kanaal van productinformatie, aanbiedingen en ondersteuning te
kunnen bieden.
20. Toestemming
Buiten het hierboven beschreven gebruik van uw gegevens, vragen we u altijd uitdrukkelijk om
toestemming om uw gegevens voor een bepaald doel te gebruiken.
21. Beveiliging van uw gegevens
Wij zorgen dat uw gegevens bij ons adequaat beveiligd zijn. We passen de beveiliging steeds aan in
overeenstemming met de wettelijke eisen.
Inzage en wijziging van uw gegevens
Als u vragen heeft of opmerkingen heeft over de gegevens die wij van u hebben, kunt u contact met
ons opnemen via de contactgegevens die onderaan deze privacyverklaring zijn opgenomen.
U heeft de volgende rechten:
uitleg krijgen over welke persoonsgegevens wij van u hebben en wat wij daarmee doen;
inzage krijgen in de persoonsgegevens die wij van u hebben;
het laten verbeteren van fouten in de persoonsgegevens die wij van u hebben;
het laten verwijderen van verouderde persoonsgegevens die wij van u hebben;
het intrekken van jouw toestemming voor het gebruik van persoonsgegevens van u waarvoor
wij uw uitdrukkelijke toestemming hebben ontvangen;
bezwaar maken tegen een bepaald gebruik van de persoonsgegevens die wij van u hebben.
22. Klachten
Als u vindt dat wij u niet op de juiste manier helpen, kunt u een klacht hierover indienen bij de
Autoriteit Persoonsgegevens. Dit is de instantie die toezicht houdt op de naleving van de geldende
privacywetgeving in Nederland. Op www.autoriteitpersoonsgegevens.nl leest u hoe een klacht
ingediend kan worden.
23. Invoering
Deze privacyverklaring treedt uiterlijk 25 mei 2018 in werking en daarmee vervallen per direct eerder
gepubliceerde privacy verklaringen.
24. Contact
Heeft u nog vragen over deze verklaring, neem dan contact op via cees@cejebo.nl